loading...
متين ايران
studyabroad بازدید : 4826 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

 لاغری در خانه - روشهای نوین کاهش وزن و لاغری

لاغری در خانه بدون مصرف دارو و مواد شمیایی /اورجینال

لاغری در خانه بدون مصرف دارو و مواد شمیایی
آموزش لاغری به صورت تصویری
روشهای نوین کاهش وزن و لاغری به صورت تصویری
Walk Away The Pounds دوری از اضافه وزن با پیاده روی در خانه
مجموعه تمرینات ورزشی کاهش وزن توسط مربی سرشناس لزلی سانسون تحت عنوان "دوری از اضافه وزن" یکی از کاملترین مجموعه های ورزشی قابل اجرا در محیط منزل به منظور کاهش وزن - تناسب اندام - افزایش استحکام استخوانها و کاهش استرس است . این برنامه تنها بر روی پیاده روی در خانه تمرکز دارد .
با تمرینات بسیار پیشرفته ارائه شده در این مجموعه شما می توانید بیشترین نتیجه گیری که از پیاده روی در محیط باز را به دست می آورید در محیط بسته منزل یا آپارتمان به آن برسید و بدون اغراق به بهترین نتیجه مورد نظر خود دست یابید .
فضای کوچک روبه روی تلویزیون یا کامپیوتر و یک کفش ورزشی راحت تمامی آن چیزی است که بدان احتیاج خواهید داشت . این تمرینها مناسب تمامی سنین بوده و بر روی مفاصل فشاری وارد نمی نماید .
Fat Burning Pilates Exercises تمرینات چربی سوز با پیلاتس
پیلاتس مجموعه ای از تمرینات ورزشی تخصصی است که با درگیر نمودن بدن و مغز قدرت و استقامت تمام اعضای بدن را بالا برده و عمیق بخش عضلات بدن را مورد هدف قرار می دهد .




تمرکز حرکات پیلاتس اغلب بر روی عضلات و مفاصلی است که بیشتر در فعالیت های روزنه مانند : راه رفتن - حمل کردن بار و خم و راست شدن درگیر هستند . مجموعه حاضر با افزودن تمرینات چربی سوز به حرکات مفرح و موزون پیلاتس سعی نموده تا علاوه بر چربی سوزی تناسب اندام علاقه مندان را تامین کند . ریتم و حرکات انگیزشی این مجموعه شما را در کاهش وزن و از همه نگهداری وزن ایده آل یاری می دهد .
از مزایای این مجموعه تنظیم آهنگ سوخت و ساز پایه - تنظیم ضزبان قلب و حفظ تناسب اندام می باشد .
بهترین راه برای رهایی ازچربی های اضافی بدن با کمترین هزینه به وزن ایده آل خود برسید و آن را ثابت نگه دارید.
این برنامه تناسب اندام مجموعه ای بسیار مفرح از ریتم و حرکات موزون اسپانیایی و تمرینات ورزشی است که با یک بار انجام آنها به صورت خود انگیخته به ادامه آن اقدام خواهید کرد و هرگز گذشت زمان را حس نمی کنید .
این مجموعه شامل عناوین زیر می باشد :
Zumba Fitness - Cardio Party مناسب تمام سنین که در طول مدت اجرا همراه با ریتم شاد موجب سوختن 1000 کالری در یک ساعت گردیده کمترین فشار را بر سیستم قلبی عروقی در بین تمرینات مشابه داشته و بین ذهن و جسم هماهنگی ایجاد می کند .
Zumba Fitness - Sculpt Tone بهترین هدیه برای کسانی است که خواستار بدنی خوش فرم و زیبا هستند . این مجموعه بر فرم دهی عضلات خاصی از بدن تمرکز داشته و با استفاده از دمبل های سبک چربی سوزی را نیز با تناسب همراه می نماید .
Zumba Fitness - Basics & 20 Minute Express Workout اصول اولیه تناسب اندام با حرکات ریتمیک در این قسمت گنجانده شده است . علاوه بر این چنانچه شما با مشکل وقت مواجه هستید می توانید از تمرینات 20 آن برای کاهش سریع وزن بهره مند شوید .

با شماره مجوز: 25-65433546-675




  توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.

***ارسال سریع به سراسر کشور***
×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××
کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

 

قیمت: 12,800 تومان

 

روش خرید: برای خرید لاغری در خانه بدون مصرف دارو و مواد شمیایی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید لاغری در خانه بدون مصرف دارو و مواد شمیایی

 

 

 


كلمات كليدي :

دنبال چه هستيد ؟؟

 فيلم  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟دانلود فيلم  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟مشاهده فيلم  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟نسخه جديد فيلم  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟دانلود  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟فيلم  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟فيلم اکشن  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟فيلم کمدي  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟فيلم قشنگ  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟فيلم جديد  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟فيلم هاي   آموزش لاغري و كاهش وزن ؟ پشت صحنه فيلم   آموزش لاغري و كاهش وزن ؟تصاوير فيلم  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟بازيگر فيلم   آموزش لاغري و كاهش وزن ؟تيتراژ فيلم  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟نقد فيلم  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟سوتي فيلم  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟دانلود فيلم   آموزش لاغري و كاهش وزن ؟فيلم قديمي  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟دانلود فيلم جذاب  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟دانلود زيرنويس  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟زيرنويس  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟دانلود فيلم هاليوودي  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟دانلود فيلم با کيفت720  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟دانلود فيلم با کيفيت320  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟دانلود فيلم با کيفيت پايين  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟دانلود فيلم با کيفيت بالا  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟دانلود فيلم کم حجم  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟دانلود فيلم ايراني  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟دانلود فيلم هندي  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟دانلود فيلم امريکايي  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟دانلود فيلم آلماني  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟دانلود زير نويس انگليسي فيلم  آموزش لاغري و كاهش وزن ؟دانلود زير نويس فارسي فيلم   آموزش لاغري و كاهش وزن ؟

teimourix بازدید : 1550 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

آموزش علوم متافیزیک و روانشناسی

آموزش فال قهوه ، چهره شناسی ، کف بینی ، NLP
آموزش جامع علوم متا فیزیک و روانشناسی

این مجموعه شامل سی دی های زیر می باشد :
1. VCD آموزش یوگا 1 به فارسی قابل استفاده در کامپیوتر و VCD
شامل : آموزش اصول و حرکات متنوع یوگا
2. VCD آموزش هیپنوتیزم به فارسی قابل استفاده در کامپیوتر و VCD
3. VCD آموزش عملی فال قهوه به فارسی قابل استفاده در کامپیوتر و VCD
4. CD آموزش تفسیر فال قهوه به فارسی قابل استفاده در کامپیوتر
شامل : تفسیر فال قهوه به همراه 25 درس آشپزی - 50 آلبوم موزیک - 7 آلبوم عکسهای متنوع - زورنال - آدرسهای طلایی - کلیپ های خنده دار
5. CD آموزش روانشناسی چهره به فارسی قابل استفاده در کامپیوتر
شامل : اشکال چهره - سه دوره زندگی چهره - هشت ناحیه کلیدی چهره - ابرو ها - چشمها - بینی - دهان - گوشها - گونه و استخوان گونه چانه - خالها ی چهره
6. CD آموزش NLP بیان اسرار موفقیت - تفکر برتر و زندگی بهتر مولف آنتونی رابینز قابل استفاده در کامپیوتر به فارسی
7. CD اسرار کف بینی به فارسی قابل استفاده در کامپیوتر
شامل : دستها - علامتهای ویژه - خطها - مفاهیم
8. CD آموزش یوگا 2 ( یوگا برای همه ) به فارسی قابل استفاده در کامپیوتر
مجموعه سی دی های آموزش علوم روانشناسی و متافیزیک شامل 8 عدد سی دی می باشد .

 

قیمت: 18,800 تومان

 

روش خرید: برای خرید آموزش علوم متافیزیک و روانشناسی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش علوم متافیزیک و روانشناسی

 

 

 


بيشترين جستجوها

متافیزیک متافیزیک حضور متافیزیک و ماورالطبیعه متافیزیک از نگاه فیزیک متافیزیک چیست متافیزیک ابن سینا متافیزیک و علوم غریبه متافیزیک ویکیپدیا متافیزیک در قرآن متافیزیک و ماورا الطبیعه فال قهوه فال قهوه و تاروت فال قهوه شادمهر فال قهوه آنلاین فال قهوه تهران فال قهوه درخت فال قهوه به انگلیسی فال قهوه شادمهر عقیلی دانلود فال قهوه اسب فال قهوه قلب چهره شناسی چهره شناسی مردان چهره شناسی+روانشناسی چهره شناسی دکتر انوشه چهره شناسی به روش علمی چهره شناسی Pdf چهره شناسی با تصویر چهره شناسی نرم افزار چهره شناسی لب چهره شناسی زن کف بینی کف بینی دست کف بینی ازدواج کف بینی خط ثروت کف بینی سن ازدواج کف بینی اسم همسر آینده کف بینی خط ازدواج کف بینی آنلاین کف بینی تعداد فرزند کف بینی خطوط ازدواج Nlp Nlpcollectorwakelock Nlp Swimwear Nlp Books Nlpa Nlp Marin Nlp Therapy Nlp Seduction Nlp Python Nlp Pdf

حسين بازدید : 1543 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

آموزش بدن سازی با توپ در خانه اورجینال

آموزش بدن سازی با توپ در خانه
بدن سازی با توپ سوئیسی
آموزش تصویری بدن سازی با توپ در خانه
تمرین کردن با توپ سوئیسییکی از ورزش هاییست که به تمرکز زیادی نیاز دارد تمرین کردن با توپ سوئیسی است.
یکی از جذاب ترین,ساده ترین و در عین حال تاثیرگذارترین تمرین ها
برای تناسب اندام و کاهش وزن کار با توپ سوئیسی می باشد
این تمرین ها بیشترین تاثیر را روی شکم گذاشته و اثر مستقیم
روی تناسب اندام و بالابردن آمادگی جسمانی دارد
برای این که بدن شما به خوبی بتواند کار کند و
انعطاف لازم را داشته باشد چندین عضله قوی احتیاج دارد
شما با مجموعه تمرین های ساده و کاربردی این
مجموع در کمترین زمان به بهترین نتیجه می رسید
در تمرینات این پکیج فوق العاده ستون فقرات
و کل عضلات شکم در گیر می شوند
دیگر نگران کاهش وزن و یا شل بودن عضلاتتان نباشید
کار با توپ به تقویت عضلات درونی تر بدن کمک می کند
این عضلات دسترسی بسیار سختی دارند و
به راحتی نمی توان آنها را تقویت کرد
اما کار با توپ به سادگی عضلات درونی بدن راقوی می کند
تعداد زیادی از مردم با توپ ورزش می کنند
اما تعداد بسیار کمی روش صحیح کار با توپ را می دانند



در خانه حرفه ای و اصولی ورزش کنید
دیگر احتیاج به رژیم های سخت غذایی ندارید
فقط با یک توپ یک باشگاه مجهز را به خانه بیاورید
اصولی ترین و علمی ترین روش سفت کردن عضلات شکم
اگر به دنبال اندامی بسیار متناسب و عضلاتی محکم هستید
فرصت را از دست ندهید و از امروز شروع کنید
یک نمونه از تمرین کار با توپ را در زیر می بینید تا به سادگی حرکات پی ببرید!

  شماره مجوز : 218963425

 

قیمت: 9,500 تومان

 

روش خرید: برای خرید آموزش تصویری بدن سازی با توپ در خانه - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش تصویری بدن سازی با توپ در خانه - اورجینال

 

 

 

 


كلمات كليدي

دنبال چه هستيد ؟

فيلم آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟دانلود فيلم آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟مشاهده فيلم آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟نسخه جديد فيلم آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟دانلود آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟فيلم آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟فيلم اکشن آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟فيلم کمدي آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟فيلم قشنگ آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟فيلم جديد آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟فيلم هاي  آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟ پشت صحنه فيلم  آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟تصاوير فيلم آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟بازيگر فيلم  آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟تيتراژ فيلم آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟نقد فيلم آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟سوتي فيلم آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟دانلود فيلم  آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟فيلم قديمي آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟دانلود فيلم جذاب آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟دانلود زيرنويس آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟زيرنويس آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟دانلود فيلم هاليوودي آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟دانلود فيلم با کيفت720 آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟دانلود فيلم با کيفيت320 آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟دانلود فيلم با کيفيت پايين آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟دانلود فيلم با کيفيت بالا آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟دانلود فيلم کم حجم آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟دانلود فيلم ايراني آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟دانلود فيلم هندي آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟دانلود فيلم امريکايي آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟دانلود فيلم آلماني آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟دانلود زير نويس انگليسي فيلم آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟دانلود زير نويس فارسي فيلم  آموزش بدنسازي و تناسب اندام در منزل با توپ؟

 

درباره ما
سايت متين ايران جهت راحتی کاربران اینترنت در خصوص خرید اینترنتی و پستی و همچنین آشنایی با جدیدترین و بهترین محصولات و لوازم مورد نیاز می باشد. هدف از ایجاد این سايت این است که کاربران اینترنت و این دنیای عظیم مجازی بتوانند راحت تر و خیلی آسان تر انواع لوازم و محصولات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت و بصورت آنلاین تهیه نمایند. با خرید پستی از این وب، سفارش خود را درب منزل دریافت کرده، مبلغ آن را به مامور پست بپردازید. ---------------------------------------- بسم الله الرحمن الرحیم اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَۆُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ * لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُۆْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآۆُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ * یا حفیظ یاحفیظ احفظنی فاستبشرو ببیعکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 507
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 2,701
  • بازدید سال : 4,585
  • بازدید کلی : 3,586,585
  • کدهای اختصاصی