loading...
متين ايران
حسين بازدید : 6632 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

1500 طرح زیبای دسته گل و ماشین عروس /اورجینال

بیش از 1500 مدل دسته گل،ماشین عروس

طبقه بندی شده و با کیفیت عالی
این پکیج بی نظیر از مدل های مختلف دسته گل و ماشین عروس می باشد که عروس و دامادهای مشکل پسند و خوش سلیقه می توانند قبل از مراسم عروسی مدل دسته گل و ماشین عروس خود را انتخاب کنند.
تزیینات انجام شده بر روی انواع خودروهای خارجی از جمله :
لیموزین - بی ام و - بنز و ...
این پکیج بی نظیر را فقط از این فروشگاه می توانید تهیه کنید.
هم اکنون این محصول را سفارش دهید،درب منزل تحویل بگیرید و هزینه آن را به مامور پست پرداخت کنید.



مجوز:68312256

***ارسال سریع به سراسر کشور***
با اطمیـــــــــــنان خاطــــــــــر خریــــــــــد کنیــــــــــد

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشند.

 

قیمت: 8,900 تومان

 

روش خرید: برای خرید 1500 طرح زیبای دسته گل و ماشین عروس /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید 1500 طرح زیبای دسته گل و ماشین عروس /اورجینال

 

 

 


كلمات كليدي

دنبال چه هستيد ؟

تصوير دسته گل عروس و ماشين عروس؟بهترين تصوير دسته گل عروس و ماشين عروس؟جديدترين تصوير دسته گل عروس و ماشين عروس؟دانلود تصوير دسته گل عروس و ماشين عروس؟مشاهده جديد ترين تصوير دسته گل عروس و ماشين عروس؟عکس دسته گل عروس و ماشين عروس؟تصوير جديد دسته گل عروس و ماشين عروس؟تصوير اين ماه دسته گل عروس و ماشين عروس؟اخبار جديد در باره دسته گل عروس و ماشين عروس؟تصوير کيفيت دار دسته گل عروس و ماشين عروس؟تصوير مينياتوري دسته گل عروس و ماشين عروس؟کاريکاتور دسته گل عروس و ماشين عروس؟دانلود تصوير هاي  دسته گل عروس و ماشين عروس؟دانلود تصوير دسته گل عروس و ماشين عروس؟عکس دسته گل عروس و ماشين عروس؟

 

حسين بازدید : 900 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار طراحی فضای سبز+الگوهای مورد نیاز

مجموعه گالری برتر فضای سبز/اورجینال

در این مجموعه شما عزیزان قادر خواهید بود برای خانه . باغ . ویلا و یا محیط مورد نظر خود طرحها و الگوهای زیبای موجود در مجموعه فوق را انتخاب نمایید.شما عزیزان برای طراحی فضای سبز نیاز به الگوهای زیبا داشته تا بتوانید زیبا سازی محیط مورد نظر خود را به راحتی انجام دهید.به کمک این مجموعه شما قادر خواهید بود طرحها و الگوهای مورد نظر خود را متناسب با محیط انتخاب نمایید.همچنین نرم افزار به کار رفته در این مجموعه شما را قادر خواهد ساخت قبل از اجرای کار محیط خود را به صورت مجازی ویرایش کرده و تمامی طرحها و الگوهای مورد نظر خود را به صورت کاملا مجازی به خانه .باغ و یا ویلای مورد نظر اضافه کرده ودر نهایت اقدام به اجرای طرح به صورت عملی نماید. در این برنامه آموزشی شما می توانید فضای سبزمنزل و همچنین فضای سبز پارک و ... را نیز طراحی نموده و از مبلمان ، چراغ های روشنایی ، حوض ، سطل و ... نیز در طراحی های خود بهره ببرید . در ضمن می توانید فضای سبز طراحی شده خود را در فصل های مختلف سال و از زوایای مختلف مشاهده نمایید .




یکی از قابلیت های این برنامه امکان لیست خروجی لوازم و درختان مورد نیاز برای طراحی انجام شده می باشد . یکی از امکانات فوق العاده این برنامه دانشنامه پیشرفته باغبانی هست که با استفاده از آن می توانید گیاه مورد نظر خودتان را با توجه به اندازه ، فصل رشد ، رنگ برگ و یا گل و هر مشخه دیگری پیدا نموده و تصاویر آن را مشاهده نمایید و با روش کاشت و نگهداری آن آشنا شوید.اگر شما هم در منزل . محل کار و یا ویلای خود فضای سبزی دارید اما تاکنون موفق به زیبا سازی آن نشده اید بهتر است از طرحهای به کار رفته در مجموعه فوق استفاده نمایید.برخی از الگوهای به کار رفته به شرح ذیل می باشد..
( آبنما . آلاچیق . آبخوری . تابلو . پایه چراغ . تندیس . سطل زباله و ... ).طرحها و الگوهای به کار رفته در نرم افزار نیز شما را قادر خواهد ساخت تا محیط خود را به راحتی طراحی کنید .شما براحتی میتوانید انواع گل .نیمکت.الاچیق و ده ها طرح زیبای دیگر را به محیط مورد نظر اضافه کرده و یا حذف نمایید.


***ارسال سریع به سراسر کشور***

شماره مجوز155/78235


 

قیمت: 8,500 تومان

 

روش خرید: برای خرید مجموعه گالری برتر فضای سبز/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید مجموعه گالری برتر فضای سبز/اورجینال

 

 


كلمات كليدي

دنبال چه هستيد ؟

تصوير فضاي سبز؟بهترين تصوير فضاي سبز؟جديدترين تصوير فضاي سبز؟دانلود تصوير فضاي سبز؟مشاهده جديد ترين تصوير فضاي سبز؟عکس فضاي سبز؟تصوير جديد فضاي سبز؟تصوير اين ماه فضاي سبز؟اخبار جديد در باره فضاي سبز؟تصوير کيفيت دار فضاي سبز؟تصوير مينياتوري فضاي سبز؟کاريکاتور فضاي سبز؟دانلود تصوير هاي  فضاي سبز؟دانلود تصوير فضاي سبز؟عکس فضاي سبز؟

حسين بازدید : 4566 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

مجموعه پرورش گلهای آپارتمانی

این مجموعه آموزشهای جامعی در خصوص نگهداری و انواع روشهای تکثیر گلهای زیر می دهد:
- سینگونیوم
- پتوس
- سانسوریا
- شمعدانی
- فیکوس
- خنجری
- دیفن باخیا
- یوکا
- آگلونما
- کاکتوس
- قاشقی
این مجموعه به صورت فیلم آموزشی و به زبان فارسی است



 

قیمت: 8,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید مجموعه پرورش گلهای آپارتمانی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید مجموعه پرورش گلهای آپارتمانی

 

حسين بازدید : 9101 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

مجموعه طرح های وکتور اسلیمی / اوجینال

مجموعه طرح های وکتور اسلیمی / اوجینال
طرح های لایه باز اسلیمی و تذهیب / اوجینال
بیش از 15000 طرح اسلیمی / اوجینال
مجموعه بی نظیر طرح های اسلیمی
بیش از 15000 طرح وکتور زیبا




مجموعه فوق العاده طرح های وکتور اسلیمی و تذهیب !
مجموعه ی فوق العاده طراح های اسلیمی شامل بیش از 15000 طرح تذهیب و اسلیمی به صورت وکتور با کیفیت عالی مخصوص طراحان و گرافیست های حرفه ای و آماتور می باشد.

این مجموعه شامل وکتور های عربی اریدی که شامل 37 عنوان دسته بندی شده از طرحهای اسلیمی مختلف است و مجموعه طرح های ایرانی و تذهیب می باشد.

فایل های این مجموعه از جنس وکتور یا همان برداری می باشد که می توانید آنها را تا بی نهایت و بدون افت کیفیت بزرگ کرده و در کار های خود استفاده نمایید.

این مجموعه شامل طرحهایی از جمله انواع حاشیهها، کادرها، گلهای اسلیمی، تایپوگرافی، کالیگرافی، بته جغه، مینیاتور، زمینه، ترنج، کتیبه، کاسبرگ، شمسه، شجره، نقاشی، وزیره و … می باشد.



این مجموعه همچنین حاوی بیش از 800 فونت بی نظیر و حرفه ای و کمیاب فارسی که تاکنون نمونههای آن را ندیده اید و مجموعه ای کامل و استثنایی از فونتهای اسلامی و فونتها و نمونه های بسم الله الرحمن الرحیم می باشد.

- فایل های این مجموعه متشکل از پسوند های EPS ، Ai و CDR می باشد.
- تمامی فایل های وکتور این مجموعه جهت سهولت دارای پیش نمایش های JPG و PNG می باشد.
- نرم افزار Adobe illustrator CS5 ME نیز همراه با این مجموعه عرضه می شود.
»» ویژگی های این مجموعه :
مجموعه بی نظیر طرح های اسلیمی به صورت وکتور
بیش از 15000 طرح زیبا
بسته بندی شکیل و اختصاصی
شامل 2 دی وی دی

با شماره مجوز: 0220855283-6





- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.

***ارسال سریع به سراسر کشور***
×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××
کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.


ب ها: انواع فونت فارسی, , خرید وکتور, خرید پستی, طراحی وکتور, طرح آماده وکتور, طرح ایرانی, طرح های اسلیمی, طرح های تذهیب, طرح وکتور, طرح کتیبه, فروش نقدی, فونت فارسی جدید, نمونه بسم الله, نمونه ترنج, نمونه حاشیه, نمونه طرح اسلیمی, وکتور اریدی, وکتور اسلیمی, وکتور عربی, پس زمینه گرافیکی وکتور

 

قیمت: 12,800 تومان

 

روش خرید: برای خرید مجموعه طرح های وکتور اسلیمی / اوجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید مجموعه طرح های وکتور اسلیمی / اوجینال

 

 


كلمات كليدي

دنبال چه هستيد ؟

تصوير طرح هاي اسليمي و مذهبي؟بهترين تصوير طرح هاي اسليمي و مذهبي؟جديدترين تصوير طرح هاي اسليمي و مذهبي؟دانلود تصوير طرح هاي اسليمي و مذهبي؟مشاهده جديد ترين تصوير طرح هاي اسليمي و مذهبي؟عکس طرح هاي اسليمي و مذهبي؟تصوير جديد طرح هاي اسليمي و مذهبي؟تصوير اين ماه طرح هاي اسليمي و مذهبي؟اخبار جديد در باره طرح هاي اسليمي و مذهبي؟تصوير کيفيت دار طرح هاي اسليمي و مذهبي؟تصوير مينياتوري طرح هاي اسليمي و مذهبي؟کاريکاتور طرح هاي اسليمي و مذهبي؟دانلود تصوير هاي  طرح هاي اسليمي و مذهبي؟دانلود تصوير طرح هاي اسليمي و مذهبي؟عکس طرح هاي اسليمي و مذهبي؟

حسين بازدید : 1824 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

16ساعت فیلم آموزشی برق خودرو- فارسی ارجینال

 

 فیلم آموزشی برق خودرو- فارسی ارجینال

16 ساعت فیلم آموزشی برق خودرو
۱۶ساعت فیلم آموزشی برق خودرو | حرفه ای مناسب برای جویندگان کار
آموزش های فنی و حرفه ای مکانیک و برق خودرو
کاملا فارسی تهیه شده در ۵ دی وی دی به صورت تصویری
سرفصل های آموزشی :
باطری خودرو -دینام خودرو – استارت خودرو – سیستم کولر خودرو – فن خنک کننده خودرو

نشانگرهای خودرو – مدار الکتریکی – مدار برق کولر – چراغ های خودرو – برف پاک کن خودرو
سیستم جرقه خودرو – سیستم قفل مرکزی خودرو – مولتی متر

اطلاعات مفید و ضروری برای تعمیرکاران و تمامی دارندگان خودروهای سواری
حرفه ای مناسب برای جویندگان کار

باطری خودرو: ساختمان باطری- جعبه باطری- درپوش باطری- مشخصات باطری- ظرفیت باطری محتویات داخل باطری- تعداد صفحات باطری – ارطبات بین صفحات- الکترولیک- طرز تهیه الکترولیک- شارژ باطری- واکنش های شارژ باطری سرب اسیدی- طریقه اتصال باطریها- اسید سنج- ولتمتر مخصوص باطری- عوامل موثر در تخلیه خود بخودی- سولفاته کردن فصلهای باطری- طرز باز و بسته کردن باطری- طریقه اتصال باطری ها- اسید سنج

دینام خودرو: قسمت های تشکیل دهنده استاتور- هسته آهنی انواع استاتور- دیود- انواع مجموعه دیود- طریقه تبدیل برق متناوب سه فاز به برق- مستقیم با استفاده از شش عدد دیود- طریقه باز کردن آلترناتور

استارت خودرو: اساس کار استارت- اجزای تشکیل دهنده استارت- کار اتوماتیک استارت- اتصال برق مستقیم باطری جهت استارت- جلو بردن دنده استارت جهت درگیری با فلایول- شکل ظاهری اتوماتیک استارت- طرز تشخیص پیچهای اتوماتیک استارت- قسمتهای داخلی اتوماتیک استارت- پلانچه- عیب یابی اتوماتیک استارت- موتور استارت- بالشتک- آزمایش بالشتک- زغال یا جاروبک ها- آزمایش فشار فنر پشت زغال ها- آرمیچر- کلکتور- دنده استارت کلاچ یکطرفه- طریقه تعویض دنده استارت- مدار برق استارت

سیستم کولر خودرو: قطعات سیستم کولر- کمپر سور و کندانسور- کپسول رسیور- شیر انبساط-اپراتور- انواع کمپرسور کولر- پیستونی- روتوری- صفحه مورب- وظیفه کمپرسور- وظیفه کلاچ مغناطیسی- طریقه استفاده از گیچ- تخلیه و شارژ گاز کولر- مدار خنک کننده- سیستم کولر- تجهیزات مورد نیاز- مراحل کار تخلیه گاز- شارژ گاز مرحله به مرحله- مدار برق کولر- مراقبت های ایمنی
فن خنک کننده خودرو: اجزای لازم برای کار کردن فن- سویچ- انواع رله- سنسور دمای آب- موتور فن-ساختمان موتور فن

نشانگر های خودرو: انواع سیستم نشانگر مغناطیسی و بیمتال- نشاندهنده بنزین-نشانگر درجه آب موتور- عیب یابی طرز تشخیص خرابی درجه آب- نشاندهنده فشار روغن- عیبهای مربوط به چراغ روشن- مدار الکتریکی خودرو

چراغ های خودرو: اجرای لازم جهت مدار روشنایی چراغهای کوچک جلو خطر عقب- لامپ یک کنتاکت- باز کردن لامپ از جازغالی چراغهای خطر عقب- لامپ دو کنتاکت خطر عقب- طریقه تشخیص لامپ خطر عقب و ترمز- فیوز- عیب یابی- چراغهای بزرگ جلو- کلید دوکنتاکت- استپ تعویض نور- رله چراغ- مدار چراغ های ترمز- عیب یابی

برف پاک کن خودرو: سیستم برف پاک کن-کلید برف پاک کن-مدار برف پاک کن-موتور برف پاک کن-مدار آب پاش

سیستم جرقه خودرو: طرز ایجاد ولتاژ بالا در کوئل-وظایف دلکو-پلاتین-تنظیم پلاتین-ساختمان شمع

سیستم قفل مرکزی خودرو: رله قفل مرکزی- اتصال قفل مرکزی به دزدگیر- الکترونیک و برق خودرو-عناصر نیمه هادی- عناصر لایق- ولتاژ با اختلاف پتانسیل- شدت جریان- مقاومت- انرژی الکتریکی- فیوز-انتخاب سیم- افت ولتاژ- مدارات الکتریکی- مدارهای سری- ولت متر- اهم متر- کاربرد مولتی متر در برق خودرو


شماره مجوز:142/654264

 

قیمت: 10,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید 16ساعت فیلم آموزشی برق خودرو- فارسی ارجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید 16ساعت فیلم آموزشی برق خودرو- فارسی ارجینال

 

 


كلمات كليدي

دنبال چه هستيد ؟

فيلم آموزش برق خودرو؟دانلود فيلم آموزش برق خودرو؟مشاهده فيلم آموزش برق خودرو؟نسخه جديد فيلم آموزش برق خودرو؟دانلود آموزش برق خودرو؟فيلم آموزش برق خودرو؟فيلم اکشن آموزش برق خودرو؟فيلم کمدي آموزش برق خودرو؟فيلم قشنگ آموزش برق خودرو؟فيلم جديد آموزش برق خودرو؟فيلم هاي  آموزش برق خودرو؟ پشت صحنه فيلم  آموزش برق خودرو؟تصاوير فيلم آموزش برق خودرو؟بازيگر فيلم  آموزش برق خودرو؟تيتراژ فيلم آموزش برق خودرو؟نقد فيلم آموزش برق خودرو؟سوتي فيلم آموزش برق خودرو؟دانلود فيلم  آموزش برق خودرو؟فيلم قديمي آموزش برق خودرو؟دانلود فيلم جذاب آموزش برق خودرو؟دانلود زيرنويس آموزش برق خودرو؟زيرنويس آموزش برق خودرو؟دانلود فيلم هاليوودي آموزش برق خودرو؟دانلود فيلم با کيفت720 آموزش برق خودرو؟دانلود فيلم با کيفيت320 آموزش برق خودرو؟دانلود فيلم با کيفيت پايين آموزش برق خودرو؟دانلود فيلم با کيفيت بالا آموزش برق خودرو؟دانلود فيلم کم حجم آموزش برق خودرو؟دانلود فيلم ايراني آموزش برق خودرو؟دانلود فيلم هندي آموزش برق خودرو؟دانلود فيلم امريکايي آموزش برق خودرو؟دانلود فيلم آلماني آموزش برق خودرو؟دانلود زير نويس انگليسي فيلم آموزش برق خودرو؟دانلود زير نويس فارسي فيلم  آموزش برق خودرو؟

تعداد صفحات : 30

درباره ما
سايت متين ايران جهت راحتی کاربران اینترنت در خصوص خرید اینترنتی و پستی و همچنین آشنایی با جدیدترین و بهترین محصولات و لوازم مورد نیاز می باشد. هدف از ایجاد این سايت این است که کاربران اینترنت و این دنیای عظیم مجازی بتوانند راحت تر و خیلی آسان تر انواع لوازم و محصولات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت و بصورت آنلاین تهیه نمایند. با خرید پستی از این وب، سفارش خود را درب منزل دریافت کرده، مبلغ آن را به مامور پست بپردازید. ---------------------------------------- بسم الله الرحمن الرحیم اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَۆُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ * لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُۆْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآۆُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ * یا حفیظ یاحفیظ احفظنی فاستبشرو ببیعکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 507
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 2,725
  • بازدید سال : 4,609
  • بازدید کلی : 3,586,609
  • کدهای اختصاصی