loading...
متين ايران
avanegarpr بازدید : 1996 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

مزایا و فوايد توليد قارچ

توليد قارچ

پرورش قارچ مزایای بسیار زیادی دارد از جمله این مزایا عبارتند از
1- نیاز به فضای کم- کشت قارچ را در هر مکانی حتی به وسعت یک کیسه پلاستیکی به قطر 50 سانتیمتر نیز می توان انجام داد و حداکثر واحد های استاندارد تولیدی مساحتی معادل 78 مترمربع طبق الگوی کشور هلند دارند.
2- نیاز به سرمایه کم- کشت قارچ در یک کیسه حداکثر با مبلغی معادل 1000 تومان امکان پذیر است در حالیکه هزینه تولید یک دوره قارچ در یک سالن 78 متر مربعی استاندارد برای به دست آوردن یک تن محصول شامل هزینه های آب برق سوخت بذر بستر آفت کش استهلاک ساختمان و تاسیسات و نیروی کارگری فقط 350 ، 000 تا 450,000 تومان است.
3- زود بازدهی محصول - یک دوره کامل پرورش قارچ شامل دوره های کاشت داشت و برداشت به صورت غیر حرفه ای حداکثر 60 روز و به صورت حرفه ای حداکثر 35 روز می باشد.
4- راندمان بیولوژیکی بالا- میزان باردهی محصول در مورد قارچ های صدفی اغلب بیش از 100درصد بوده و این میزان محصول قارچ را در ردیف محصولات با راندمان بیولوژیکی بالا در دنیا قرار داده است.
5- امکان کشت در هر آب و هوایی - علاوه بر این که قارچ ها به طور طبیعی دراکثر نقاط جهان رشد می کنند اما کشت کنترل شده آن در هر نوع آب و هوایی امکان پذیر بوده و از این حیث هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.
6- امکان تهیه مواد اولیه در داخل کشور- عمده ترین مواد اولیه در تولید انواع قارچ کاه کود مرغی و بذر است که در حال حاضر در کشور ما به وفور و با قیمت مناسب قابل تهیه می باشد.
7- امکان صادرات محصول- صادرات این محصول در انحصار نبوده و به راحتی می توان قارچ تازه و یا انواع فرآورده های آن را به کشور های مختلف صادر و از درآمد خاص حاصل از صادرات این محصول با ارزش برخوردار شد.
8- فرآورده های جنبی متعدد همچون ترشی مربا شور بلنچ منجمد خشک پودر کالباس برگر کنسرو و یا سایر فراورده های دیگر که علاوه بر ایجاد تنوع در مصرف محصول ارزش افزوده فراوانی را به همراه خواهد داشت.
9- جوانب مختلف صنعت - علاوه بر مصرف قارچ در صنایع مختلف داروئی و غذایی تولید آن را نیز می توان در هر سطحی یعنی تولید خانگی جهت مصارف خانگی تولید جانبی به منظور تأمین کمک هزینه های زندگی و نیز تولیدات صنعتی جهت مصارف داروئی و غذایی انجام داد که در مقایسه با طیف متعددی از تولیدات دیگر نیاز به سرمایه گذاری بسیار کمتری دارد.
10- زیبائی صنعت - تولید قارچ از زیبائی خاصی برخوردار بوده و تولید آن همواره انسان را به هیجان آورده و موجب شگفتی می گردد.

 

توصيه و پيشنهاد

سي دي پرورش قارچ

 

maryamh بازدید : 14652 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

آيا تصميم به كشت قارچ و انتخاب اين حرفه به عنوان شغل را داريد ؟

آيا در مورد اين شغل اطلاعات كمي داريد و سوالات شما زياد است

پيشتهاد ميكنم اين پست را به دقت مطالعه كنيد :

سرمايه مورد نياز پرورش قارچ

پرورش قارچ چقدر سرمايه ميخوهد ؟ چقدر درآمد داره ؟
سرمايه مورد نياز در پرورش قارچ به نسبت حجم كار و متراژي كه در نظر گرفته ايد متفاوت است . بیشتر سرمایه مورد نیاز شما مربوط به قفسه بندی و کمپوست میشود که در صورت تامین ایندو تهیه سایر لوازم کار مشکلی نخواهد بود .
برای شروع بکار نباید توقع داشت که حتما با درآمد میلیونی کار را آغاز کنیم، حتما هم چنین طرز فکری باعث خسته شدن و بریدن از کار خواهد شد.
در عوض کار را با تحقیق و آگاهانه آغاز کنید.
اگر فکر میکنید شغلی در دنیا وجود دارد که شما را یک شبه پولدار میکند (البته از راه صحیح) مطمئنا در اشتباهید. اما اگر با تفکر و اصولی شغلی را انجام دهید و آنرا ادامه دهید حتما پس از چند سال نتیجه آنرا خواهید دید
شغل قارچ هم در این زمینه استثنا نیست. حتی چه بسا این شغل را بتوانید با کمترین سرمایه گذاری یاد بگیرد ، در مقابل مشاغل دیگر که برای ورود به آن باید هزینه های میلیونی انجام داد ، این شغل برای شروع بکار میتواند با کمتر از 100 هزارتومان آغاز شود.
و حتی بیشتر از سرمایه گذاری برای آزمایش این شغل میتوانید از همین 100 هزارتومان هم هزینه اولیه و هم سود کنید
پس برای شروع بکار نباید تردید داشت ، هیچ ضرری در کار نخواهد بود ، با چند کمپوست شروع کنید ، کمپوست را در گران ترین حالت هر کیلو 300 تومان فرض کنید و به ازای هر کمپوست 20 کیلو.
پس اگر میتوانید فضایی حتی در کنار اتاق خود با یک متر مربع اماده کنید همین امروز اقدام بکار کنید.
اما در کنار این توصیه ، باید گفت که برای گسترش کار عجله نکنید .
چند دوره پروش قارچ را در همین حالت انجام دهید ، اگر توانایی انجام و ادامه اینکار را داشتید زیر زمین یا حیاط خانه را برای ادامه به کار آماده کنید و همینطور حداقل 6 ماه کار کنید
حتما در طی این مدت با تمام زیر و بم کار آشنا خواهید شد ، و آن موقع است که برای شروع بکار تصمیم خواهید گرفت (البته باز هم تکرار میکنم که هنوز نه تنها ضرر نکرده اید بلکه قارچ مورد نیاز خانواده و اقوام را تامین کرده اید ، علاوه بر انکه مقدار بسیاری را هم فروخته اید)
پس در مورد پرورش قارچ دو دل نباشید کار را آغاز کنید ، اما برای گسترش آن عجله نکنید . هیچ کس تا بحال یک روزه به درامد های میلیونی پرورش قارچ نرسیده.
حتی اگر مایل به گسترش کار نبودید ، بدانید که میتوانید در حیاط منزل یا اتاق خانه درآمد ماهیانه ای ثابت برای خود داشته باشید و البته زمان زیادی از وقت شما را در طول روز نخواهد گرفت
براي شروع كار به چه وسايلي احتياجه ؟
سی دی آموزش کشت قارچ
مواد اوليه شامل :كمپوست آماده، خاك پوششي، كيسه پلاستيكي 5 كيلويي
ابزارشامل: كولر، بخاري، دستگاه رطوبت ساز (مانند دستگاه بخور و...)،  چاقو براي برداشت قارچ ، وسايل و مواد شستشوي سالن
در پرورش قارچ تجربه و تخصص چقدر نياز است ؟
در اینکار تجربه و تخصص هر دو به یک اندازه اهمیت دارند . البته شما ميتوانيد با تحقيق و مطالعه و تهيه پكيجهاي آموزش پرورش قارچ تخصص در حد نياز اين فن را پيدا كنيد و براي بدست آوردن تجربه شما بهتر است با سرمایه کم در اتاقی از منزل یا حمام و ... در کل محلی کوچکتر اقدام به پرورش قارچ نمایید تا بعد از كسب تجربه شروع به اين شغل در مقياسهاي بالاتر با ريسك كمتر كنيد .
شروع هيچ كاري بدون تجربه و آگاهي كامل كاري نامعقول و با ريسك ضرر بالاست پس اگر تازه کارید برای جلوگیری از ضرر در متراژ کم شروع کنید و بعد از كسب تجربه و آشنايي كامل در متراژهاي بالاتر سرمايه گزاري كنيد .

توصيه و پيشنهاد

سي دي پرورش قارچ

 

hooshbonian بازدید : 2736 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

جامع ترین مجموعه آموزشی درباره کار ، اقامت ، تحصیل و تفریح و تجارت در دبی ورژن 2011

راهنمای جامع مسافرت به دبی

پکیج طلایی راهنمای دبی
کار ، اقامت ، تحصیل تفریح گردشگری و تجارت در دبی
جامع ترین مجموعه آموزشی درباره کار ، اقامت ، تحصیل و تفریح و تجارت در دبی ورژن 2011
شامل چهار سی دی و حاوی یک جزوه 75 صفحه ای رنگی
امارات شامل 7 منطقه: ابوظبی، عجمان، فجیره، دبی، شارجه، راس الخیمه و ام القوین میباشد که در طول ساحل جنوبی خلیج فارس گسترده شده است و قسمت اعظم این کشور را در بر گرفته است. دبی یکی از امیرنشین های هفت گانه امارات متحده عربی است. در عین حال دبی نام شهر اصلی این امیرنشین هم هست. این منطقه در جنوب ایران قرار دارد بسیاری از مردم ایران برای تجارت به دبی سفر کرده و با خرید کالاهای گوناگون و فروختن آنها در ایران سودی به دست می‌آورند حتی این کار شغل بسیاری از افراد شده است. شاید شهر دبی مهمترین شهر امارات باشد بطوری که هرگاه نامی از امارات میاید، بجای نام پایتخت آن، ابوظبی، نام دبی را می‌شنویم.
این مجموعه شامل شامل چهار سی دی و حاوی یک جزوه 75 صفحه ای به شرح زیر است :
دریافت اقامت امارات متحده عربی و دبی
درباره دبی
نقشه دبی
تلفنهای مورد نیاز
اطلاعات لازم جهت سفر به دبی
تعطیلات رسمی دبی
راهنمای شهر دبی
توصیه های اقامت در دبی
وضعیت اقتصاد دبی
فرهنگ دبی
تاریخ و جغرافیا در دبی
رستوران های غذا و نوشیدنی در دبی
فرودگاه بین المللی دبی
راهها و جاده ها
معروفترین تورهای یک روزه دبی
سیستم حمل و نقل دبی
پارکها
مکانهای تاریخی دبی
موزه
برج العرب تنها هتل 7 ستاره دنیا
خور در دبی
مراکز خرید خاورمیانه
بانک
وسایل ارتباط جمعی
تورهای دبی
توریسم در دبی
گردش و سیاحت در دبی
دریافت اقامت امارات متحد
تفریحات ورزشی دبی
خرید در دبی
شرکتهای هواپیمایی
مشخصات و ادرس هتلها
اخذ اقامت
انواع ویزا
شارجه
سفارت
دانشگاههای دبی و امارات
دانشگاه آمریکایی دبی
دانشگاه آمریکایی شارجه
دانشگاه Ejman
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاههای امارات
مرکز خرید وافی سیتی
شرایط صدور اجازه ورود به دبی
دانشگاه ولونگانگ در دبی
تور تاریخی
رستورانهای ایرانی
فستیوال
نکات مهم خرید در دبی
بازارها و مراکز خرید دبی
سواحل دبی
تفریحات کودکان
توصیه های سفر
دریافت جواز کسب از طریق تجارت خاص در دبی
اخـذ اقـامت به عنوان شـریک تجاری
اخذ اقامت توسط ثبت یک شرکت
اخذ اقامت با خرید منازل مسکونی
انواع ویزا
سفارتخانه ها و وزارتخانه های دولتی
مطالب فوق به زبان فارسی ارائه شده است
و به همراه
عکسهای زیبایی از هتلها، برجها و سواحل دبی
فیلمهای زیبایی از مناطق دیدنی دبی

شامل چهار سی دی و حاوی یک جزوه 75 صفحه ای pdf

ش.م.42545933.223211

 

قیمت: 15,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید راهنمای جامع مسافرت به دبی + هدیه، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید راهنمای جامع مسافرت به دبی

 

 

 

 


كلمات كليدي

دنبال چه هستيد ؟

برنامه آموزش مسافرت و كار در دبي؟دانلود آموزش مسافرت و كار در دبي؟دانلود برنامه آموزش مسافرت و كار در دبي؟دانلود نسخه جديد  آموزش مسافرت و كار در دبي؟دانلود برنامه ي آموزش مسافرت و كار در دبي؟دانلود برنامه جديد آموزش مسافرت و كار در دبي؟دانلود نسخه جديد  آموزش مسافرت و كار در دبي؟دانلود نسخه جديد برنامه  آموزش مسافرت و كار در دبي؟برنامه توپ آموزش مسافرت و كار در دبي؟دانلود برنامه توپ آموزش مسافرت و كار در دبي؟دانلود برنامه زيبا آموزش مسافرت و كار در دبي؟دانلود نسخه قبلي برنامه آموزش مسافرت و كار در دبي؟دانلود کرک برنامه  آموزش مسافرت و كار در دبي؟ رمز برنامه آموزش مسافرت و كار در دبي؟کيجين برنامه آموزش مسافرت و كار در دبي؟نسخه جديد برنامه  آموزش مسافرت و كار در دبي؟سايت برنامه آموزش مسافرت و كار در دبي؟سايت  آموزش مسافرت و كار در دبي؟برنامه جديد آموزش مسافرت و كار در دبي؟نقد برنامه آموزش مسافرت و كار در دبي؟خريد برنامه آموزش مسافرت و كار در دبي؟خريد نقدي  آموزش مسافرت و كار در دبي؟download آموزش مسافرت و كار در دبي؟download program آموزش مسافرت و كار در دبي؟danlod barname آموزش مسافرت و كار در دبي؟برنامه کاربردي آموزش مسافرت و كار در دبي؟دانلود برنامه آموزش مسافرت و كار در دبي؟برنامه توپ آموزش مسافرت و كار در دبي؟برنامه کاربردي ويندوز آموزش مسافرت و كار در دبي؟برنامه خوب آموزش مسافرت و كار در دبي؟برنامه بهينه سازي  آموزش مسافرت و كار در دبي؟ برنامه پشتيبان گيري آموزش مسافرت و كار در دبي؟برنامه جديد آموزش مسافرت و كار در دبي؟برنامه بهينه سازي به نام آموزش مسافرت و كار در دبي؟دانلود نرم افزار دکستاب آموزش مسافرت و كار در دبي؟دانلود نرم افزار جديد آموزش مسافرت و كار در دبي؟دانلود نرم افزار قديمي آموزش مسافرت و كار در دبي؟

china24 بازدید : 1194 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

مراحل پرورش و توليد قارچ دکمه ای به طور خلاصه

پرورش قارچ دكمه اي

پرورش قارچ دکمه ای شامل ۳ مرحله کلی میباشد که هر کدوم به طور مختصر توضیح داده میشود.
1 - کاشت (شامل مراحل:  بذر و کمپوست قارچ دکمه ای)
کمپوست به بستری گفته میشود که در نهایت روی آن قارچ تولید میشود.
کار اصلی کمپوست، ایجاد یک محیط غذایی مناسب و یکنواخت، برای رشد میسلیوم قارچ دکمه ای میباشد که باید عاری از هرگونه
باکتری و ویروس باشد.(پاستوریزه)
برای تهیه کمپوست حاوی بذر و اماده کاشت در صورت داشتن حجم تولید بالا میتوانید مستقیما با ما در تماس باشید.
در حال حاصر ما عرضه کننده کمپوست قارچ دکمه ای چهار شرکت بزرگ هستیم.
 
2 - داشت (شامل مراحل: خاک پوششی . هوادهی . نگه داری محیط در دمای ثابت)
خاک پوششی به خاکی گفته میشود که پس گذشت حدود ۱۵ روز از مرحله کاشت اولیه باید به کمپوست اضافه شود.
سالن پرورش قارچ همواره در طول شبانه روز باید در رنج دمای مشخص۱۷ تا  ۲۶ درجه باشد.
 
3 - برداشت (شامل مراحل: برداشت و فروش)
برداشت محصول در سه چین جداگانه انجام میشود.
و پس از هر بار برداشت باید بستر کمپوست با کمی خاک پوششی مجددا اماده باردهی قارچ شود.
مرحله پایانی کار فروش هست که میتوان گفت مهم ترین بخش کار میباشد. چون از زمان برداشت شما مدت کمی برای عرضه به بازار خواهید داشت.

منبع : 1gharch.com

پيشنهاد ويژه : کاملترین مجموعه آموزشي پرورش قارچ خوراكي در ایران

 

etemadpardaz بازدید : 9779 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

آموزش رام کردن وسخنگویی کاسکو و طوطی سانان

آموزش بسیار کامل کاسکو و طوطی سانان در بسته بندی و دی وی دی اورجینال

برای اولین بار در ایران
کاملترین مرجع آموزش فارسی
آموزش کاسکو و طوطی سانان
جامع ترین دی وی دی آموزش رام کردن وسخنگویی کاسکو و طوطی سانان
توجه : این دی وی دی شامل تالیف ، ترجمه و گرداوری آوری کاملترین آموزشها برای کاسکو و طوطی سانان می باشد.
حاوی کتاب الکترونیک به زبان فارسی و شامل بیش از 300 صفحه A4 و قابل پرینت گرفتن .
در این دی وی دی برای شما کاملترین مرجع آموزشی فارسی را از منابع گوناگون فارسی و سایتهای معتبر حارجی جمع آوری و ترجمه کرده ایم .
نکاتی بسیار مهم و ظریف برای نگهداری این پرنده گرانقیمت و ارزشمند و حساس.
کاسکو با پرندگان دیگر بسیار فرق میکند و برای اینکه بتوانید کاسکویی رام و سخنگو داشته باشید باید حتما بصورت اصولی با آن رفتار کنید و آموزش بدهید.
این کتاب الکترونیکی برای حفظ کیفیت عکسها بصورت فایل PDF در دی وی دی موجود می باشد و قابلیت پرینت شدن را دارد.
مطالب آموزشی درون دی وی دی :
معرفی انواع طوطی ها و کاسکو ها
نحوه انتخاب و خرید کاسکوی سالم
رژیم غذایی صحیح
تربیت صحیح جوجه کاسکو
آموزش رام کردن
از جیغ انداختن
سخنگو کردن پرنده
نوک زدن
چرا کاسکو به خاک نیاز دارد؟
طول عمر
پارچه ای برای شب کاسکو
درمان بیماریها
التهاب چشم
حمام کردن
تربیت صحیح کاسکو
انواع بیماری های طوطی ها و راه های درمان آن
تاثیر انواع ویتامین ها و عوارض کمبود آنها
نحوه چیدن تخصصی بال کاسکو بطوری که مشخص نباشدوکاسکو هم توان پریدن نداشته باشد همراه با عکس مربوطه
ساخت و تهیه اسباب بازی برای سرگرمی کاسکو توسط خودتان.
تهیه غذای سالم برای جلوگیری از بیماریها و...
تربیت کاسکو در فرمان گرفتن از صاحب خود .انس گرفتن و از دست غذا گرفتن و در آخر سخنگو شدن به صدای صاحب خود.
چیدن ناخن کاسکو بصورت دقیق و حرفه ای همراه با عکس مربوطه جهت راهنمایی بهتر
بهمراه تعداد بسیار زیاد فایل های صوتی آماده به زبان های فارسی و انگلیسی جهت آموزش سخنگویی بهمراه توضیحات نحوه آموزش سخنگویی به کاسکو
بهمراه فیلم آموزش دستی کردن و یاد دادن حرکات گوناگون به کاسکو و طوطی سانان به زبان اصلی(انگلیسی)
بهمراه نرم افزار و آموزش فارسی طریق ساخت فایهای آموزش سخنگویی به کاسکو با صدای خودتان بوسیله آن نرم افزار
بهمراه نرم افزار و طریق ساخت فایلهای آموزش سحنگویی به کاسکو با صدای شخصیت های کارتونی و فیلمهای سینمایی و افراد مختلف و زبان های مختلف بوسیله خودتان
بهمراه نرم افزار طوطی که بر روی بیشتر گوشیها می توان آنرا نصب کرد و همیشه همراه خود داشته باشید.
بهمراه چند جلد کتاب الکترونیکی در زمینه طوطیها برای مطالعه بیشتر علاوه بر کتاب الکترونیکی موجود در دی وی دی به زبان های فارسی و انگلیسی
نکات خیلی مهمی در این جزوه می باشد که خیلی خلاصه و مفید توضیح داده شده که باعث میشه شما به راحتی بخوانید و اجرا کنید.
بهمراه لینک های مفید سایتها و انجمن های گفتگوی اینترتی برای اطلاع از آخرین و بروز ترین نکات برای نگهداری.
این دی وی دی آموزشی برای کلیه کاسکو ها - طوطی سانان و مینا و ... کاربردی می باشد و توصیه می گردد که حتما استفاده شود.
شمار مجوز محصول ک/7/ 54107568
ارسال به تمامی نقاط ایران
ارسال برای کل ایران بصورت پرداخت وجه در هنگام تحویل بسته از مامور پست.

 

 

قیمت: 30,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید آموزش بسیار کامل کاسکو و طوطی سانان در بسته بندی و دی وی دی اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش بسیار کامل کاسکو و طوطی سانان

 

 

 


كلمات كليدي

دنبال چه هستيد ؟

برنامه آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟دانلود آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟دانلود برنامه آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟دانلود نسخه جديد  آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟دانلود برنامه ي آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟دانلود برنامه جديد آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟دانلود نسخه جديد  آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟دانلود نسخه جديد برنامه  آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟برنامه توپ آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟دانلود برنامه توپ آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟دانلود برنامه زيبا آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟دانلود نسخه قبلي برنامه آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟دانلود کرک برنامه  آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟ رمز برنامه آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟کيجين برنامه آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟نسخه جديد برنامه  آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟سايت برنامه آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟سايت  آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟برنامه جديد آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟نقد برنامه آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟خريد برنامه آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟خريد نقدي  آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟download آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟download program آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟danlod barname آموزش رام كردن و سخنگو كردن كاسكو و طوطي؟

تعداد صفحات : 30

درباره ما
سايت متين ايران جهت راحتی کاربران اینترنت در خصوص خرید اینترنتی و پستی و همچنین آشنایی با جدیدترین و بهترین محصولات و لوازم مورد نیاز می باشد. هدف از ایجاد این سايت این است که کاربران اینترنت و این دنیای عظیم مجازی بتوانند راحت تر و خیلی آسان تر انواع لوازم و محصولات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت و بصورت آنلاین تهیه نمایند. با خرید پستی از این وب، سفارش خود را درب منزل دریافت کرده، مبلغ آن را به مامور پست بپردازید. ---------------------------------------- بسم الله الرحمن الرحیم اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَۆُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ * لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُۆْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآۆُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ * یا حفیظ یاحفیظ احفظنی فاستبشرو ببیعکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 507
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 2,659
  • بازدید سال : 4,543
  • بازدید کلی : 3,586,543
  • کدهای اختصاصی